Jump to content

LCHF kryssningen

Peter B

Intressantaste föreläsningen  

9 members have voted

1. 1. Vilken föreläsning tyckte du var intressantast på LCHF-kryssningen

• Andreas
      0
    • Ann
      1
    • Bitten
      3
    • Gunilla
      2
    • Monique
      0
    • Jonas och Mattias
      2
    • Per
      0
    • Lars-Erik
      0
    • Björn
      1

Recommended Posts

Många givande föreläsningar blev det....nästan så man var lite trött på slutet.  ;)

Var någon mer där? Hade ni någon favorit?  Delta i omröstningen!

Ja, jättebra och mkt välarrangerat. Imponerad!

• Like 2

Vill bara tillägga att alla var bra, men det gick ju bara att rösta på en.

Andreas är alltid bra, hört och sett honom förut.

Ann är alltid bra, hört och sett henne förut.

Bitten var bra - det var första gången jag hört och sett henne.

Gunilla var bra - första gången jag hört och sett henne.

Moniqeu lyssnade jag inte på denna gång, men har gjort några gånger förut. Alltid bra.

Jonas och Matthias lyssnade jag inte på denna gång, men har gjort det förut, Jonas i Sth Matthias i Säffle.

Per lyssnade jag på än en gång, det blev också bra.

Lars-Erik var rolig och intressant. Kul när man skojar till det. Tack för skratt!

Björn passade mina behov av insulinresisten och blodsocker. Klar och tydlig.

• Like 2

Jag var där, men det där med att hitta folk som man skulle vilja säga hej till...:-(

Lyssnade på de tre första; Bitten var den enda som var ny för mig. Men en del ny info ändå i de andra, kändes det som.

Sedan tog lunchen för lång tid för att vi skulle hinna till nästa föreläsning. Vi gick och satte oss i konferensdelen. Och sedan kände jag att jag inte orkade ta till mig mer just då. Så jag satt kvar utanför, och pratade lite med folk - vilket jag önskar det funnes mer tid för. Egentligen är kryssningar för intensiva, och lördagsfärjan till Åbo är väl inte optimal heller som konferenslokal (jag tänker på sovmöjligheter, och matserveringen; god mat och bra personal, men man fick inte ha bråttom). (fredagsfärjan är helt omöjlig, för min del, för det går inte att komma hem efteråt).

• Like 2

May, kul att du kom fram och hälsade!  Men hur kommer det sig att du känner igen Kjell och inte mig?! Fullständigt obegripligt!  ;)

hahaha, jag var nog inte beredd på ytterligare en moderator men jättetrevligt att träffas, er bägge två.  :)

Vem riktar sig kryssningen till? Är det en introducerande konferens för dem som vill veta vad LCHF är eller fick ni som är så pålästa veta någonting nytt som ni inte redan visste på denna resa?

Jag tror nog både nya och mer uppdaterade LCHF-are fick nåt ut av det hela. Hörde två kvinnor som verkade vara i startfasen prata när vi gick av båten. De verkade väldigt peppade. Jag fick mkt bra, ny info. Söndagen gick hiskligt fort. 

• Like 2

Håller med lchfvän att det är svårt att bara välja en person, det är ju flera som är väldigt intressanta att lyssna på, var svårt att välja på eftermiddagen vilka man skulle välja bort  ;) Håller även med Effie att man blir mättad på information, och inte blev det väl bättre att man inte sover jättebra på en partybåt heller  :rolleyes:

• Like 1