Y62

Kolesterol

Recommended Posts

Jag föreslår att en avdelning eller kanske bara en tråd som är pinned (korrekt?) skapas i ämnet kolesterol. Kolesterol dyker upp i väldigt många diskussioner. Många har egna provsvar som man söker alternativa tolkningar till och det finns många som kan oerhört mycket om det här. Vore det inte bra om det fanns en fast plats för sådant så det blir lätt att hitta? Såklart det är, jag har ju alltid rätt  :D

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Y62, vad tror du om en dedikerad sektion för allehanda (inte bara kolesterol) diagnoser, provsvar och preskriptioner? Det hänger så tätt samman tänker jag. Och jag ser en styrka i att inta ha för många sektioner.

F ö, finns någon funktion för att visa alla inlägg i en tråd på en sida? Vore bra så att man snabbt kan söka i en tråd. I synnerhet långa pinnade/klistrade trådar.

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Y62, vad tror du om en dedikerad sektion för allehanda (inte bara kolesterol) diagnoser, provsvar och preskriptioner? Det hänger så tätt samman tänker jag. Och jag ser en styrka i att inta ha för många sektioner.

F ö, finns någon funktion för att visa alla inlägg i en tråd på en sida? Vore bra så att man snabbt kan söka i en tråd. I synnerhet långa pinnade/klistrade trådar.

Mycket bra ide! Sökfunktionen är ju lite knepig, jag har inte lyckats klura ut den. T.ex. kan den inte hantera ett kort sökord som k2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Med hjälp av google kan man faktiskt lätt söka efter t.ex. K2 på forumet:

https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=k2%20site%3Aforum.kostdoktorn.se

Skriv så här i sökfältet: k2 site:forum.kostdoktorn.se

Jag är ingen hacker, bara en enkel soldat... Ge mig en lastbil och en pistol ska ni få se på action, datorer, pyttsan  :D

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

* Det brukar finnas ett motstånd till att skapa alltför många underavdelningar till forumet. 
* Men å andra sidan finns det många trådar som handlar om resultaten i olika provsvar.

Jag tolkar förslaget som att skapa ett underforum med namnet "Provsvar"  till "Mer om livsstil och hälsa"
Vi tar upp frågan på nästa moderatorsmöte med Andreas och resten av "Teamet" så får vi se vad det leder till.

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såklart! Jag har ju alltid rätt  ;)

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg