Lasse™ Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Hoppas någon kan hjälpa mig med mitt lilla problem. Har rest 100 mil för att fira påsk med släkten men glömde dock receptet på matjesilltårtan som jag tänkte göra. Det finns i Annikas och Airams kokbok för fest. Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Denna kanske: http://www.alltomlchf.nu/2011/06/matjessilltarta-la-lchf.html?m=1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 den såg god ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse™ Posted April 2, 2015 Author Share Posted April 2, 2015 den såg god ut. Den är kanongod! Tack Lilla Anna, påsken är räddad 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Vi får se imorgon om den är god... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Vi får se imorgon om den är god... Det ser fint ut! När ska jag dyka upp? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Försent Den var god...men nästa gång jag gör den kommer jag dubbla mängden matjessill jämfört med receptet, även om det medför att andelen kolhydrater också ökar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts