Jump to content

Mitt LCHF

Recommended Posts

Tack, jo det var tufft i början men när man börjar se resultaten av vad det gett så blir man glad o peppad av det.

Som sagt får försvara mig rätt bra om dagarna för att jag äter lchf kost och så sent som idag på påskbordet tog folk för givet att "ja lite kan du väl fuska" nej, jag tar sill o ägg o lite lax, sen fanns det inget mer som jag kunde äta.. har jag kommit så här långt så ska jag inte trycka i mig påskmust o janssons och feta bakelser. vet ej hur min kropp skulle reagera faktiskt på om jag skulle smälla i mig det.. men men, jag får höra possetiva saker varje dag, - men gud så smal du blivit, en helt ny människa.. =) jag har provat många olika saker för att gå ner i vikt. byta ut mål mot pulvershaker.. nä ingen hitt. de mättar inte.. 5-2 dieten.. shit o knas... går inte.. hungrig de fastande dagarna.. gi funkar men jag gick inte ner nått utan höll mig på vikten typ. provade en helt fettfri diet.. lurendrejeri! så sen blev det lchf och här kommer jag stanna.. hade det inte varit för alla er kamrater här och för dr: Eenfeldt så hade detta aldrig gått.. jag ser på introduktionsvideon en gång om dagen och det peppar upp en hela tiden. så välkommen det nya livet.. jag har på min facebook skapat en grupp som heter Lchf Gruppen där alla har kunnat följa min resa.. än så länge är det 16 personer i min närhet. från fetaste ölmagen tills den jag är idag. jag tror jag har föredlat till några via mina inlägg och bilder o videos på mina matlagningar att nån hakat efter.. de säger samma saker till mig som jag kände, viktväktarna. stänndigt hungrig o räkna poäng o kalorier.. nä, ät tills du blir mätt.. är du hungrig ät mer fett... de orden har satt sig på min hjärna.. o jag mår så sjukt bra.... 

• Like 6