Kate Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Vad anser ni om Glucosanol som säljs på apotek o hälsokost, för att minska upptaget av kolhydrater? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Lite onödig måste den väl vara? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Lättaste sättet att minska upptaget av kolhydrater måste ju vara att inte äta dom? 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Svaret har du här. http://www.kostdoktorn.se/att-blockera-kolhydrater-med-glucosanol-test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 GlucosanOl hoppas jag att den heter. Det andra låter mest som en salva mot hemorrojder eller nåt sånt... Hur som helst, hör nog hemma i Sverkers soptunna. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 GlucosanOl hoppas jag att den heter. Det andra låter mest som en salva mot hemorrojder eller nåt sånt... Hur som helst, hör nog hemma i Sverkers soptunna. Jag fixade 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Jag minskar mitt upptag av kolhydrater på enklare och billigare sätt :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Jag minskar mitt upptag av kolhydrater på enklare och billigare sätt :-) Genom att minska intaget?.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Jag fixade Då blev min kommentar ganska så obegriplig 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Genom att minska intaget?.. Självklart 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kate Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 Tack alla! och särskilt Jala, det var lite det svaret jag var ute efter... OM det fungerade. Nu vet jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts