vebro Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Är det samma sak?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Det kokosmjöl som används inom LCHF-bakning är de fiberrester som blir kvar efter att man pressat ut oljan. Dvs det är mest fibrer. Här har du LCHF bakningsexpertens utredeningar; http://mariannslchf.se/?s=kokosmj%C3%B6l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebro Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 Tack Då kan jag ge mig på att prova pasta då kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Cocosmjölspasta?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebro Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 Japp hittade ett recept på paleopasta. Det var på ägg fiberhusk och cocos-nöts-mjöl. Tänkte att jag måste ju testa... Nu får jag inte in receptet här,,, men jag återkommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Testa Shiratakinudlar.. bara fibrer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vebro Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 Testade sjögräsnudlar o dag... inte så imponerad kändes som nåt konstgjort gummi.. Ska prova de andra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Sjögräsnudlarna impar inte på mig heller. Shiratakinudlar har jag främst hemma för mor skull, hon tror att hon får någon form av spagetti. De smakar i princip ingeting.. förutom om man inte sköljt dem tillräckligt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts