Bente Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Hei Forsøker meg på norsk og håper dere forstår. Kan desverre ikke skrive svensk særlig godt. Forsøkte periodisk faste for å bryte et platå for et år siden. Hadde 15 t faste og spiste 2-3 måltider de siste 9 timene. Fikk etter noen uker tilbakefall på en ganske alvorlig IBS/irritabel tarm. Kan det ha en sammenheng ? Noen som har noen erfaringer med dette ? Hilsen Bente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Man kan ju tänka sig att det är en större påfrestning på tarmen att äta alla sin mat på en kort tid av dygnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bente Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 Tusen takk for svaret, det høres logisk ut. Tror ikke jeg tør å gjenta det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Jag har IBS och äter en modifierad variant av PF. Äter frukost vid 6.30: två stekta ägg och LCHF-kaffe, sen dricker jag LCHF-choklad till lunch och äter middag vid 17-18 tiden. Har inte fått nån försämring av min IBS, har hållit på i drygt tre veckor. Däremot har jag fått igång viktnedgången och tror jag börjat få ner mina kortisolnivåer, då mitt låga blodtryck börjat återvända! *det svartnar för ögonen - hurra* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bente Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Jag har IBS och äter en modifierad variant av PF. Äter frukost vid 6.30: två stekta ägg och LCHF-kaffe, sen dricker jag LCHF-choklad till lunch och äter middag vid 17-18 tiden. Har inte fått nån försämring av min IBS, har hållit på i drygt tre veckor. Däremot har jag fått igång viktnedgången och tror jag börjat få ner mina kortisolnivåer, då mitt låga blodtryck börjat återvända! *det svartnar för ögonen - hurra* Har også startet om med frokost med LCHF kaffe og spiser normal lunsj og middag. Magen er lugnere igjen. Håper at det fotsetter slik . Har forresten også begynt å gå ned i vekt igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts