Bengt Nilsson Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 En utmärkt föreläsning av Ralf Sundberg. Jag lade till några föreläsningar till av Tore Persson, Jason Fung, Eric Berg och Wes Youngberg. Docent Ralf Sundberg - Insulinresistens, diabetes och metabola syndromet (60 min) Överläkare Tore Persson - Den blöta sanningen 2.0 (79 min) Dr. Jason Fung - How to Reverse Type 2 Diabetes Naturally (35 min) Dr. Jason Fung - The Two Big Lies of Type 2 Diabetes (54 min) Dr. Eric Berg - The Myth about Blood Sugars and Diabetes (20 min) Dr. Wes Youngberg - Goodbye Diabetes (71 min) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Ljudet i Ralf Sundbergs föreläsning? Är det nån som hör nåt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Ljudet i Ralf Sundbergs föreläsning? Är det nån som hör nåt? Jag hör det tydligt men det låter som något fasfel, kanske ett sådant som gör att det i mono knappt hörs alls - du kanske lyssnar i mono? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittvrak Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Jag hör det tydligt men det låter som något fasfel, kanske ett sådant som gör att det i mono knappt hörs alls - du kanske lyssnar i mono? Tack, har två högtalare på samsungplattan men det kanske är mono ändå, funkar med hörlurar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts