Popular Post Annika Rane Posted April 11, 2015 Popular Post Share Posted April 11, 2015 ...men behåller profilbilden ett tag till för att inte skapa mer förvirring än nödvändigt 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jala Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Nu är jag förvirrad."Y62, Susanne, MariaF and 6 others like this"Gillar att du går i graven?????Jag gråter om du lämnar oss,inget kommer att bli som förut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Att dö och återuppstå låter bekant, hmm. Jag är inte orolig :-) 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeB Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Att dö och återuppstå låter bekant, hmm. Jag är inte orolig :-) Historiskt sett så måsta man väl konstatera att det är ett vinnande koncept 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Historiskt sett så måsta man väl konstatera att det är ett vinnande koncept Vi kanske ser början på något stort här, var hälsad O Annika, fräls oss! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts