Elja Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Jag har ju inga hämningar att äta smör rätt upp och ner. Dregglar när jag läser den här topplistan: http://matgeek.se/smor-en-topplista/ 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Jag tror jag är smörberoende... normalt att få smör cravings liksom 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moventia Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Tack för smörlistan. Kan man slippa Arlas smör och stödja små mejerier så vore det bra. Men bor man i Stockholm är man fast i ICA-träsket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulf-S Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Här i Stockholm kan man ju enkelt köpa bra smör lite här och där... Cajsa Warg, saluhallar och småbutiker t.ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts