Jump to content

Dags att lägga ner.

Niclas-E
 Share

Recommended Posts

Ja, hur vågar du fortsätta? :P Har du ingen skam i kroppen? Läkemedelsindustrin som drar in så mycket pengar och ger så många arbetstillfällen. Sen glömde du alla sockerproducenter.  Det kommer att bli massarbetslöshet i hela världen. :o  Att man blir så egoistisk att man tänker på sin egen hälsa först och främst. Men det måste ju bero på frånvaron av kolhydrater till hjärnan. :wacko: Eller? :D :D :D

Och till på köpet vågar du må bra :P

• Like 6

Bara så du vet, dina pensionsbesparingar är till stora delar investerade i de branscher du talar om.. så om du envisas med att må bra och vill ha en pension att tala om så sprid inte dina kunskaper!

Haha jag tänkte precis samma! Det är därför inte ovanligt att jag diskuterar både kost och aktiesparande över en och samma kopp kaffe :D

• Like 3

Men men men... jag har ju kastat all mjöl och socker! Bara att åka tillbaka köpa på nya lager och be om ursäkt. Man kanske offentligt ska be om ursäkt eller räcker det med ett mail till SLV? Inte spöstraff, hoppas jag.

Säkrast är att du börjar pensionspara,, gärna i företag som odlar/föder upp, distribuerar ekologiskt/gräsbetesmat!

• Like 1

Men men men... jag har ju kastat all mjöl och socker! Bara att åka tillbaka köpa på nya lager och be om ursäkt. Man kanske offentligt ska be om ursäkt eller räcker det med ett mail till SLV? Inte spöstraff, hoppas jag.

Ajabaja, ut och handla med dig!

Ta en tagelskjorta också, när du ändå är i farten.

Tänk på konsumtionen du avfälling!

• Like 1