Popular Post Edit Posted May 25, 2015 Popular Post Share Posted May 25, 2015 Har suttit och tittat på Vardagspuls på TV4. Ikväll handlade det om barnfetma och man fick ställa frågor i chatten. Jag ställde denna fråga: Vad är det som säger att man blir fet av fett? Detta blev svaret från en läkare: Hej, det säger väl sig nästan självt att fett kan omsättas till fett. Fett är också det näringsämne som innehåller mest energi. Lagom med fett är viktigt, för mycket är en orsak till fetmautveckling. vänliga hälsningar /sven Ja, vad hade jag förväntat mej ? suck 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post patrix Posted May 25, 2015 Popular Post Share Posted May 25, 2015 Läste det så här: Hej TV4, min son är grönaktig i håret. Kan det bero på att han äter mycket grönsaker? Hej, det säger väl sig nästan självt att gröna livsmedel gör oss gröna. Grönsaker är också ett av dom grönare livsmedlen. Lagom med grönsaker är viktigt, för mycket är en orsak till grönhet. vänliga hälsningar /tv4 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts