may Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Faktiskt nästan helt utan anmärkning skulle jag vilja säga, utom på slutet när de säger att man bör äta fullkornsbröd och pasta. Och slutklämmen, att processad mat är problemet kan man ju bara hålla med om.http://www.svtplay.se/video/2999944/varldens-basta-diet-avsnitt-2/varldens-basta-diet-avsnitt-2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas-E Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Intressanta program. Precis när frugan oroade sig för mitt eventuella förhöjda kolesterol dök Frankrike upp. Argumenten mot mättat fett dog plötsligt ut... Slutsatsen verkar vara att vi mår bra på det mesta, så länge maten är så oprocessad som möjligt. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 Intressanta program. Precis när frugan oroade sig för mitt eventuella förhöjda kolesterol dök Frankrike upp. Argumenten mot mättat fett dog plötsligt ut... Slutsatsen verkar vara att vi mår bra på det mesta, så länge maten är så oprocessad som möjligt. Ja, jag tror den insikten räcker riktigt långt! Och programmet var befriande fritt från fettskrämdhet! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Förvånande bra! Tyckte allt de skymtade förbi ett smör-paket hos den isländska familjen! Glöm inte se första delen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts