Roosie Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Vet någon om det finns nån dietist som inte är väldigt emot lchf- livsstilen? Skulle gärna vilja ha kontakt, i så fall, tacksam för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Min diabetessköterska rekomenderade en . När jag kom till henne fick jag recept med äpplr och sötpotatis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Sundström Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Min diabetessköterska rekomenderade en . När jag kom till henne fick jag recept med äpplr och sötpotatis. Nedslående resultat, än så länge. Jag väntar med spänning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ja det finns det men de skyltar lixom inte med LCHF! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Du kanske kan få några ledtrådar här? http://www.kostradgivarna.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Jag vet att det var två yngre tjejer på LCHF-kryssningen som var dietister eller dietist-studenter. Sen så har jag läst att det finns en LCHF-dietist i Sumpan ( = Sundbyberg i Stockholmstrakten) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Jag vet att det var två yngre tjejer på LCHF-kryssningen som var dietister eller dietist-studenter. Sen så har jag läst att det finns en LCHF-dietist i Sumpan ( = Sundbyberg i Stockholmstrakten) Tror de du menar bloggar på tidningen matkärleks hemsida! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Mat kärlek är väl så där när det är LCHF mycket som inte är helt okey. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekofilosophie Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Mat kärlek är väl så där när det är LCHF mycket som inte är helt okey. Jag bloggar också på deras hemsida och mina recept är 100% LCHF i alla fall 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Tror de du menar bloggar på tidningen matkärleks hemsida! Ok, det visste jag inte men det är ju jättebra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Varför måste det vara just en dietist?Det finns massor av välutbildade kostrådgivare med inriktning på LCHF/Paleo som kan hjälpa dig, förmodligen mycket bättre än vilken dietist som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts