Popular Post Tuva Posted June 11, 2015 Popular Post Share Posted June 11, 2015 Fick svar på blodproverna jag tog för ett tag sen. Glukos 4,6 - under 6 med betryggande marginal Triglycerider 0,7 - klart under 1,7 Totalkolesterol 4,2 - ujuj, jättebra HDL 1,5 - Högre än 1,3 LDL 2,4 Totalkolesterol/HDL= 2,8 - vilket ju är långt under 5 Det mina vänner är mina värden efter 4,5 år på LCHF. Som blodgivare är väl mitt enda bekymmer att folk får blodsockerfall av att ta emot mitt lättsockrade blod.. Jag väntar spänt på att se när Smördöden kommer hoppa på mig bakifrån och döda mig med igenslammade artärer, hjärtsnörp och ond bråd död. Jag har inga tidigare resultat men jag har svårt att tro att min överviktiga, konstant hungriga, blodsockerdippskänsliga, värkande, stup i kvarten sjuka kropp mådde bättre innan trots att jag mumsade müsli och fiberrrikt bröd och snålade på smöret (och sen gick som en termit genom smågodis och chipsen..). 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Snyggt! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts