Kate Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Min våg har gått sönder, och vill passa på att fråga er experter om en bra våg. Jag vet att man kunde köpa genom kostdoktorn för ett tag sedan, men hittar inte den nu. Någon som vet? Den här "Beurer BF 750" har fått bra kritik, någon som har den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stackars Jack Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Fungerar utmärkt för mig. Hade en billig våg tidigare som inte var bra. Det finns ju värre vågar men om man nöjer sig med att kolla vikten så funkar den fint. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linnzy Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Jag har den, och funkar bra, intressant om man vill ha koll på muskelmassa, vattenintag etc det ger iaf en fingervisning om det, Jag har dock inte riktigt koll på hur man får igånge den på rätt sätt, den reagerar på vibrationer så jag brukar stampa till på govet bredvid den 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hampeman Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Här är en länk till kostdoktorns våg: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1779203 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kate Posted June 27, 2015 Author Share Posted June 27, 2015 Tack för svar! Det blev en Baurer 100 Någon som vet vad normalvärde är för kroppsfett och vatten i kroppen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linnzy Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Tack för svar! Det blev en Baurer 100 Någon som vet vad normalvärde är för kroppsfett och vatten i kroppen? Det står i instruktionsboken vad värdena bör ligga på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts