Popular Post Peter B Posted July 15, 2015 Popular Post Share Posted July 15, 2015 ...efter sommaren måste jag komma igång med styrketräning och börja jobba med att få fram magrutorna! Klarar Gus det ska jag också göra det! Vad är din ursäkt för att inte sätta igång? 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 "Efter sommaren" låter som en ursäkt ;-) Varför inte börja idag? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 Hehe När jag är hemma igen efter semestern då? Duger det? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geminick Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 För det första: VILKEN SÖT DAM! Och klok dessutom! För det andra: Nu längtar jag ännu mer efter att komma igång igen med min egen träning... Nä, nu är det dags! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Beställde en roddmaskin igår till mig och frun 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas-E Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Tja, det kanske inte är styrketräning direkt, men simma kan man göra även på semestern. Tränar en stor del av kroppens muskler plus konditionen, och går att göra året runt ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 Ja...men nere i Österlen är det väl inte mer än 15C i vattnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas-E Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Kanske inte, men Ystad har en ny, fin simhall ? Själv har jag gottat mig i en insjö i veckan. 18-20 grader är inte att klaga på... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts