Leopold Roos Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Checka in den omarbetade designen på:http://www.dietdoctor.com Vad tycker ni? Vi gillar feedback, även negativ . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Nice and easy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVS Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Jo, det ser snyggt ut. Har dock inte varit så mycket på den sidan tidigare. Men, finns det inget forum på den engelskspråkiga sidan? Eller är det bara jag, som inte hittar det? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Jo, det ser snyggt ut. Har dock inte varit så mycket på den sidan tidigare. Men, finns det inget forum på den engelskspråkiga sidan? Eller är det bara jag, som inte hittar det?Nej, där finns inget forum än, men det kan komma i framtiden! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Snyggt och rent! Bra att man kommer rakt in på kostråden. Det har jag saknat här när man vill länka från Kostdoktorn. Svårt att hitta sånt snabbt här. Bra att man hittar till medlemssidorna snabbt också. Har en kompis som har haft problem med det här och jag håller med. Ibland kan man bli lite förvirrad. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts