Prostinnan Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 För att Andreas med Team ska få normala arbetstider tycker jag att lördag o söndag ska vara helgdagar. Alltså inga nya inlägg under de dagarna i framtiden. Vi andra 'slöa' lyssnare o läsare behöver inte förvänta oss något särskilt under de dagarna. Jag anser att det också ska gälla de engelsktalande. Ta semester i framtiden och vanliga arbetsveckor - det ska ni vara unnade - precis som alla vi andra. Jag är numera pensionär, men väldigt nyligen, och vill att ni ägnar er åt familjen och vännerna. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Det är ju då vi vanligt dödliga har tid att läsa. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prostinnan Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Ja, men du kan väl läsa det som har postats under veckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Förstår inte vad det skulle spela för roll när man skriver inlägg. Var och en kan ju läsa och svara när det passar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytt Liv Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Förstår inte vad det skulle spela för roll när man skriver inlägg. Var och en kan ju läsa och svara när det passar. Jag har en känsla av att Prostinnan menar att Kostdoktorn inte ska skriva nya blogginlägg under helgen, och att Trollmormor pratar om forumet, där vi alla skriver vilka dagar och tider som helst (och numera även får gilla hur många inlägg som helst per dag!). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trollmormor Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Om det nu är så att Prostinnan menar blogginlägg när hon skriver "För att Andreas med Team ska få normala arbetstider tycker jag att lördag o söndag ska vara helgdagar. Alltså inga nya inlägg under de dagarna i framtiden" så låter det väldigt konstigt att skriva så här i forumet. Är det nån som har begärt att dom ska skriva blogginlägg på helgerna? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts