Birgitta Höglund Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Blev förra veckan kontaktad med en förfrågan om jag ville ställa upp med recept och idéer till starten av ett helt nytt hälsocafé härhemma i Östersund.Ett café med stort fokus på hälsa, sortimentet kommer att bestå av lättare rätter och fikabröd à la LCHF/Paleo/Rawfood. Allt som serveras är glutenfritt och sockerfritt.Förstås en mycket spännande utmaning för mig, det var ju sånt här jag höll på med i mitt yrkesliv som köksmästare.På senare år har jag också haft en liknande funktion på LCHF/Paleo-restaurangen PriMaten i Uppsala, ett väldigt roligt och stimulerande jobb.När man som jag inte längre kan jobba fysiskt med kroppen, då känns det härligt att knoppen får sitt istället Nu söker vi personal som vill vara med på den här resan. Gärna med egen erfarenhet av att ha fått en bättre hälsa med LCHF/Paleo, för att kunna hjälpa till att inspirera andra Är du den vi söker, skicka ett meddelande , så förmedlar jag kontakten till caféet. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts