AnnikaE

Min buckliga viktresa

Recommended Posts

Men det är ju du Annika! Plötsligt trillade polletten ner! Antar att du inte minns mig, men vi hängde på samma forum en tid för måååånga år sedan!

Vilken fantastisk resa du har gjort, och ja, nu syftar jag på vikten - trots att du inte ÄR din vikt. Jag är grymt impad! Ser att du snart är framme vid det mål som du satt upp, GRATTIS!

Jag har just påbörjat min resa, och du kommer definitivt att vara en av mina ledstjärnor och inspirationskälla!

Mäh, nu blir jag nyfiken ju! Vilket forum, vad hette du där? Kram och lycka till!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är också nyfiken ;) för jag tror att jag också tillhör det forumet ha ha

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mäh, nu blir jag nyfiken ju! Vilket forum, vad hette du där? Kram och lycka till!

Jag har skickat ett privat meddelande!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är också nyfiken ;) för jag tror att jag också tillhör det forumet ha ha

Jag har skickat ett privat meddelande!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pia , det var ett väldigt litet forum, som jag tror är nerlagt sen länge. Jag har i alla fall inte varit där på många år. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

:) Ja, det var nog ett annat forum jag tänkte på..

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har samma kamp jag har stått still i 4 år på 106 kilo. men jag mår jätte bra 

Härligt att höra att du mår bra  :) Det gör ju jag med...men vill ha mindre storlek i mina kläder...stressar lite över detta...

Jag vägde 100,8 kg i slutet av aug 2012, då hade jag totalt tappat 12 kg. Känns så drygt att stå på 108 nu...men skam den som ger sig ;)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du fixar det, VerJen! Jag provade min gamla höstjacka i stl 56 och den kan jag och familjen campa i numera. Känns helt underbart att kunna handla kläder i vanliga storlekar, jag har ju varit förpassad till tjockisavdelningen hela mitt vuxna liv. Häromdagen handlade jag på rean på Gina Tricot. ♥ Ge inte upp, snart är du där själv! Kram!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag var på vårdcentralen igår och tog en massa blodprover. Ska bli intressant att se hur nivåerna ligger på allehanda vitaminer och mineraler, och kolesterolen och ämnesomsättningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du fixar det, VerJen! Jag provade min gamla höstjacka i stl 56 och den kan jag och familjen campa i numera. Känns helt underbart att kunna handla kläder i vanliga storlekar, jag har ju varit förpassad till tjockisavdelningen hela mitt vuxna liv. Häromdagen handlade jag på rean på Gina Tricot. ♥ Ge inte upp, snart är du där själv! Kram!

LCHF kirrar t.o.m. billiga semestrar. ;)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, eller hur! Fast camping är nog inte min grej riktigt. Tacka vet jag hotell i storstan. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, eller hur! Fast camping är nog inte min grej riktigt. Tacka vet jag hotell i storstan. :-)

Hahaha...jag är nog lite lik dig där. Storstadsdjungeln har sin charm onekligen...på gott och ont.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Idag fick jag alla provsvar utom D-vitamin som tar lite längre tid att få fram. Allt såg bara bra ut enligt läkaren utom att LDL var lite högt tyckte han. Totalkolesterol 4,5. LDL 2,7 och HDL 1,48. Vad säger ni som kan? Jag fick inga andra siffror. Han skulle skicka provsvaren per brev när D-vitaminsvaret kom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I jämförelse vad andra i forumet har så ligger du nog lågt. Sök på kolesterol får du se.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg