Gå till innehåll

Recommended Posts

Och jag låter bli även kaffet denna månad. Det blir bara rooibos, och örtteer. Så det är frukosten: en eller två koppar Rooibos Festival, eller Heta Stunder, och morgontidningen. 

A503911E-EB58-40F0-A92E-1E9079EA51E5.jpeg

• Gilla 3
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 2 weeks later...
  • Svar 752
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jag tänkte skapa en egen liten tråd här. Samla mina erfarenheter och funderingar, för att se om det kan vara till hjälp för någon, för att se om det kan bli diskussion om något, för att stötta mig sjä

Jag fick ett mail om att jag kunde få fylla i en enkät om vad jag tyckte om Vårruset, och vad de kunde förbättra... Jag påpekade att jag tillhör dem som läser innehållsförteckningar och äter riktig ma

Glöm det där med karaktär, det handlar om kemiska sammansättningar i hjärnan, plus hormoner som Leptin och Insulin. Vad är karaktär?  Vad är det som driver oss att äta, dricka eller göra andra saker

Posted Images

Nu har jag ätit bara kött fisk fågel smör i drygt tre veckor. Och druckit rooibos och vatten. Är tillbaka på 16:8 eller 18:6, så noga med klockslagen är jag aldrig. 
Effekt? Kanske lite piggare, lite lättare att ta tag i saker. Men ingen stor skillnad. 
Jag väger mig inte, men tycker att kläderna sitter som de brukar. Ska försöka med fasta igen; det brukar fungera om jag får det att fungera...

Märker ingen skillnad på att låta bli kaffe. 

• Gilla 3
Länk till inlägg

Avslutade karnivorätandet med en köttfärsgryta med vitkål, ett par dagar. Sedan dags för fasta. Kopierar texten från fastetråden så att jag har den här också :
En dag avklarad. Mina fasteappar hejar på mig med diagram och löften om alla fördelar som kommer, timme för timme. 
Konstant hungrig större delen av dagen igår, men det var inget problem. Kanske lite svårt med koncentrationen. Ingen känsla av trååååkigt. 
Vaknar ohungrig, men det gör jag ju alltid. 
Dricker vatten och rooibos. Har ett halvdussin rooibos med olika smaksättningar som jag växlar mellan. 
Jag har vågat väga mig, förresten. Och pandemivikten, karantänvikten, isoleringsvikten... nej den var inte alls så illa som  jag befarat, tvärtom en trevlig överraskning. Idag ner nästan ett kilo. 
Mäta midjemått brukar jag gärna råda andra. Får erkänna att jag själv tycker det är svårt. Kan mäta tre gånger på raken och det skiljer bortåt en dm...Jag går hellre på hur kläderna känns. 

• Gilla 4
Länk till inlägg