Popular Post iAnna Posted August 28, 2015 Popular Post Share Posted August 28, 2015 Ibland blir jag alldeles full i skratt av era dråpliga kommentarer. Ingen nämnd ingen glömd, men ni har verkligen glimten i ögat, och många kommentarer är mitt i prick! Det vore himla kul att träffa er alla irl. Tror att vi skulle lära massor av varandra och skratta mycket. Trevlig helg! 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Tjaa...lchf-kryssningen? (fast det är svårt att hitta folk där, det är så många!) Eller LCHF-campingen I Säffle? Rekommenderas; LCHF-are är mycket trevliga IRL oxå... :-) Åtminstone de jag träffat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Campingen är bättre än kryssningen tycker jag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lenny- Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Kanske du ska göra slag i saken iAnna (eventuellt tillsammans med andra brinnande själar) - och anordna en LCHF-träff - ett "LCHF happening"? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Vi har ju haft ett antal forumträffar i Stockholm de senaste åren. Jag lämnar med varm hand över arrangörskapet till den som är hågad! Det finns också en facebookgrupp för LCHF-event i Stockholm med omnejd, LCHF/Paleo Stockholm Events, https://www.facebook.com/groups/305688729595224/ Det är alltid väldigt trevligt att ses på riktigt, i större eller mindre sällskap 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Annika har gjort ett bra jobb, själv är jag väck i luvan men kommer gärna om någon orkar ordna. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas-E Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Finns det några lchf:are i Skåne som varit intresserade av att träffas live? Själv bor jag i sydöstra Skåne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted September 1, 2015 Share Posted September 1, 2015 Stockholmare, faktum är att vi har en träff på gång nu på söndag 6 september. Kolla in fastnålat inlägg i FB-gruppen ovan! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts