ghjansson Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Hur lämnar jag forumet? Hittar inte i Tapa appen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Det vanliga är nog att man bara låter bli att använda sitt medlemskap (forumet är gratis . Men om man absolut vill går det att få kontot bortplockat. Gamla inlägg som man gjort blir dock kvar eftersom det skulle kunna "förstöra" läsbarheten i många trådar om inlägg automatiskt togs bort. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghjansson Posted September 4, 2015 Author Share Posted September 4, 2015 Det är alla mejl som fyller brevlådan jag vill slippa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Du kan ändra inställning i kontrollpanelen så att du inte får några mejl. Jag får aldrig mejl från forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts