Jump to content

På vilken mailadress säger man upp sitt medlemsskap

Moventia

Recommended Posts

Allt engelskt på medlemssidorna är textat på svenska och det gäller även allt nytt som kommer – så finns inget behov att kunna engelska.

En inte alltför vågad gissning är väl att Moventia fattat sitt beslut utifrån det faktum att den engelskspråkiga dietdoctor.com kommer att få mest fokus den närmaste framtiden på bekostnad av den svenskspråkiga kostdoktorn.se. 

För övrigt så finns det väl en stor knapp på medlemssidan där man kan säga upp abonnemanget utan att behöva skicka mail? 

En inte alltför vågad gissning är väl att Moventia fattat sitt beslut utifrån det faktum att den engelskspråkiga dietdoctor.com kommer att få mest fokus den närmaste framtiden på bekostnad av den svenskspråkiga kostdoktorn.se.

Ett litet förtydligande kanske är på sin plats, Xls. Medlemssidorna, även de svenska, kommer att få precis lika stort fokus fortsättningsvis. Betalande medlemmar kommer naturligtvis att fortsätta få det man betalar för. Det handlar alltså om att bloggen, inget annat, möjligen kommer att uppdateras något mer sällan.
  • Like 3

Tack för kommentarer. Några förklaringar till mitt beslut som tydligen väcker en del heta känslor. Jag är pensionär med ytterst låg pension och måste tänka över  varje utgift. Dessutom är jag LCHF:are sen cirka 10 år och medlemssidorna ger inte mycket nytt. Är ganska bra på engelska men vet att mer avancerade texter är jobbiga och kräver för mycket att läsa på nätet. Jag kommer naturligtvis vara kvar på forumet och besöka kostdoktorn.se. Men som sagt medlemssidorna får vara. Blir några  extra ekologiska köttbitar per månad i stället. Allt gott till er alla.

• Like 1

Det handlar alltså om att bloggen, inget annat, möjligen kommer att uppdateras något mer sällan.

Eftersom bloggen är det första man stöter på när man surfar till kostdoktorn.se så är det lite olyckligt.

Edit: Ja, för nya och nyfikna menar jag. De som inte är bekanta med kostdoktorn.se sedan tidigare. Nätet är fullt av bloggar som uppdateras alldeles för sällan eller som uppdateras pliktskyldigast med ointressanta uppdateringar. Det behövs inte fler sådana.