Inez Posted September 3, 2015 Share Posted September 3, 2015 Jag går in på DietDoctor ibland. Kan inte låta bli att fundera över kommentarsfälten där. Alldeles för många kommentarer har länkar till andra metoder för viktminskning än LCHF, och till böcker som man rekommenderas läsa, som saknar relevans för hemsidan. Det verkar som om många läsare inte fattat vitsen med LCHF, troligen inte ens satt sig in i vad LCHF handlar om, utan tror att DietDoctor är ett allmänt forum för bantning av alla slag. Suck. Det är en lång väg att gå... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Peter B Posted September 3, 2015 Popular Post Share Posted September 3, 2015 Jag har modererat på engelska bloggen sen början av sommaren och tar bort allt som påminner om "spam" inklusive den typ av kommentarer du beskriver. (någon enstaka som verkar vara ärligt menad har fått vara kvar)Det finns dock äldre kommentarer som inte rensats, Jag tror att oftast är det någon som vill göra reklam för någon metod eller produkt ... så då har det ju aldrig funnits något äkta intresse för LCHF överhuvudtaget. Automatiska spamfilter fångar flera kommentarer i timmen där det görs reklam för "andra" saker. 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted September 3, 2015 Author Share Posted September 3, 2015 Oj Peter, då var det ju ännu värre än jag trodde... Krävs det spamfilter på den svenska bloggen också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts