Popular Post Annika Rane Posted September 5, 2015 Popular Post Share Posted September 5, 2015 Utmärkt film på UR: http://urplay.se/Produkter/190082-Sockeraktivisten Sändes igår, tillgänglig ytterligare ett halvår 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Utmärkt film på UR: http://urplay.se/Produkter/190082-Sockeraktivisten Sändes igår, tillgänglig ytterligare ett halvår Jättebra! Tack för tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Jag tyckte också att den var bra. Inte så amerikansk som Fat Head eller Carb-loaded. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Den var bra men hennes förklaringsmodell saknade många viktiga punkter Varifrån ska energin komma om man fortfarnde är fettskrämd Varför är kött farligt? Varför är det viktigt att fortsätta käka spannmål Jag tycker hennes kost riskerar att skapa brister på byggstenar för kroppen Var är de essentiella aminosyrorna fetterna eller de felltösliga vitaminerna? Kanske hade hennes son utvecklats bättre med lite mer animalier och fetter i kosten? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Den var bra men hennes förklaringsmodell saknade många viktiga punkter Varifrån ska energin komma om man fortfarnde är fettskrämd Varför är kött farligt? Varför är det viktigt att fortsätta käka spannmål Jag tycker hennes kost riskerar att skapa brister på byggstenar för kroppen Var är de essentiella aminosyrorna fetterna eller de felltösliga vitaminerna? Kanske hade hennes son utvecklats bättre med lite mer animalier och fetter i kosten? Jag håller med i alla punkterna men det var den här kvinnans resa från hennes synvinkel. Jag tycker det är viktigt att se att alla är olika och har olika bagage. Hon verkar ju faktiskt förstå att det är nåt mer som är fel ju. Tycker inte det går att missa. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts