Inez Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Fick veckans erbjudanden på mailen idag från min lokala matbutik. Jag blev smått förtvivlad. En sida innehöll tips för "En bra start på dagen" och visade den frukost man kunde få till extrapris: Juice, frukostmarmelad, vitt bröd... Inga frukostflingor med 80% socker denna gång åtminstone. Men de verkligt förlamande erbjudandena var 4 kg vetemjöl för 25 kr, och 4 kg strösocker för 25 kr. Jag föll nästan ihop i misströstan. Nu håller jag på och peppar mig själv, genom att intala mig att butiken är tvungen att rea ut socker och mjöl för att ingen vill köpa det... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Min matbutik brukar ha flera kategorier med rabatterbjudanden: Sånt som du köper (smör); sånt som du inte köper men nog vill testa (ekologiskt vetemjöl), och säkert någon mera. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Ostar och tjocka revbensspjäll hade min det ni räknar upp hoppar jag över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts