Tirill77 Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Hei alle dere flotte mennesker! Jeg er ganske sulten på morgonen.. Spiser jeg for lite fett på kvelden? Jeg tenker at periodisk faste er smart for meg også, men når det har gått14-timmar er jeg superhungrig. Når det er sagt går jeg tur på morgonen ca 6 km så det setter vel i gang lite hunger? Kan jeg ta en kaffe-latte -shake med flote og eggeplommer før det har gått 16 timer eller forstyrrer det fasten? Evnt en teskjed cocosa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Hei alle dere flotte mennesker! Jeg er ganske sulten på morgonen.. Spiser jeg for lite fett på kvelden? Jeg tenker at periodisk faste er smart for meg også, men når det har gått14-timmar er jeg superhungrig. Når det er sagt går jeg tur på morgonen ca 6 km så det setter vel i gang lite hunger? Kan jeg ta en kaffe-latte -shake med flote og eggeplommer før det har gått 16 timer eller forstyrrer det fasten? Evnt en teskjed cocosa? Ja, ta nåt när du är hungrig, nåt fett eller proteiner. Det är ju lite fram och tillbaka med hunger, speciellt i början, men jag tycker absolut man ska äta nåt om man är hungrig även om man bestämt sig för att fasta. Eller ta fettkaffe. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tirill77 Posted October 7, 2015 Author Share Posted October 7, 2015 Ja, ta nåt när du är hungrig, nåt fett eller proteiner. Det är ju lite fram och tillbaka med hunger, speciellt i början, men jag tycker absolut man ska äta nåt om man är hungrig även om man bestämt sig för att fasta. Eller ta fettkaffe. Tusen takk:) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts