Popular Post Zepp Posted October 12, 2015 Popular Post Share Posted October 12, 2015 Gillar du kaffe eller rädisor? Då kan du vara psykopat. http://www.aftonbladet.se/wellness/matvikt/article21570855.ab Skönt att ha fått en diagnos iallafall! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjopek Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Det förklarar allt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanKarl Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 <sarkasm> Har hört att engemensam egenskap för psykopater som skadar andra människor är att de andas. Andas du? Då kan du vara psykopat... <slut på sarkasm> Ja se kvällstidningarna... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ɐuuɐ Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Kaffe ja, rädisor nej. En lättare släng av något mentalt då kanske? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Hoppsan! Jag gillar bitter choklad också, så jag måste vara riktigt illa ute... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanKarl Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Men visst gillar jag kaffe och bitter choklad. Allt för att vara annorlunda.;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Y62 Posted October 13, 2015 Popular Post Share Posted October 13, 2015 Jag är bitter själv, räknas det som smak? 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Det är bara att inse att världen är full av psykopater Själv älskar jag rädisor, men tyvärr gör inte min mage det, vi har liksom skilda uppfattningar där Jag kan ju ändå vara glad att min mage verkar vara opsykopatisk 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted October 13, 2015 Share Posted October 13, 2015 Det är bara att inse att världen är full av psykopater Själv älskar jag rädisor, men tyvärr gör inte min mage det, vi har liksom skilda uppfattningar där Jag kan ju ändå vara glad att min mage verkar vara opsykopatisk Din mage är opsykopatisk och du själv är sympatisk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanKarl Posted October 14, 2015 Share Posted October 14, 2015 Det är bara att inse att världen är full av psykopater Läste först "Vården är full av psykopater" (funderar sedan på att det nog är mer sant än jag vill att det ska vara ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts