Tirill77 Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Hei dere Jeg spiste kyllingvinger til kvelds i går ( ferdig krydret og saltet fra butikk).Veide 2,3 kg mer i dag enn i går. Er det virkelig mulig å samle så mye vann pga salt?Jeg drakk også pepsi max...( drikker stort sett ellers alltid vann)Tror jeg kun har opplevd dette pga karbohydrater tidligere. Har hvite poser under øynene også..Drikke mye vann i dag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Hei dere Jeg spiste kyllingvinger til kvelds i går ( ferdig krydret og saltet fra butikk). Veide 2,3 kg mer i dag enn i går. Er det virkelig mulig å samle så mye vann pga salt?Jeg drakk også pepsi max...( drikker stort sett ellers alltid vann) Tror jeg kun har opplevd dette pga karbohydrater tidligere. Har hvite poser under øynene også.. Drikke mye vann i dag.... Det var säkert socker i kryddningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tirill77 Posted October 15, 2015 Author Share Posted October 15, 2015 Det var säkert socker i kryddningen. Men selv om det kanskje er sukker i krydderet så er 2,3 kg mye.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Väg dig tio gånger per dag och du får tio olika resultat! Vikten går upp och ner hela tiden! Min våg varierar mer än så när jag kliver upp och ner på den ett flertal gånger. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tirill77 Posted October 16, 2015 Author Share Posted October 16, 2015 Väg dig tio gånger per dag och du får tio olika resultat! Vikten går upp och ner hela tiden! Min våg varierar mer än så när jag kliver upp och ner på den ett flertal gånger. Sant nok. har bare aldri opplevd det før.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts