Ti Ti Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 http://www.mynewsdesk.com/se/mattiasribbing/blog_posts/fyra-steg-till-topp-prestationer-40095?utm_campaign=mm_email_notification&utm_medium=email&utm_source=sendgrid Från 06:09 börjar trefaldige svenske mästaren i minne att prata om hur kosten påverkar hans koncentrationsförmåga. Se innehåll och hålltider nedanför videon. Han har även en gratis video med en minnesövning på sin hemsida mattiasribbing.se som jag kollade in efter att ha hört honom som extern talare på en konferens nyligen. Drygt en vecka senare kommer jag fortfarande ihåg de 10 föremålen man skulle memorera. Nu behöver jag bara lära mig hur man sätter ett slutdatum på sådant man memorerat - enligt föreläsningen Mattias höll så ska det vara möjligt. Då skulle jag kanske äntligen kunna rensa hjärnan på telefonnummer till barndomsvänners föräldrar, organisationsnummer för företag jag jobbat för men som inte längre existerar o.s.v. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts