Bengt Nilsson Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Martina skriver och dessa "hälsosamma" livsmedel. Kaffe, choklad & rödvin – tveksamma "hälsoprodukter" Jag måste leva mycket "sunt" då jag aldrig druckit kaffe, rödvin har minskat från extremt lite till inget och chokladen har ändrats från överkonsumtion till ytterst sällan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Summan av lasterna är konstant brukar man säga...så då blir jag lite nyfiken på dina andra laster Bengt. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Nilsson Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Tyvärr pågår brödätandet fortfarande och så har jag mycket svårt att slutat äta trots jag är propp mätt (allt ska ätas). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts