Stefan B Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 http://fettkontot.se/fettprognos No comments. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuva Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Haha vad kul! Eftersom jag äter 0 mackor med normalt med fett kan jag inte äta några kulglassar alls extra men om jag äter en smörgås om dan kan jag äta 82 kulglassar extra om året (hey 1,5 kulglass i veckan!) om jag äter smörjmedel istället för smör. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
u s Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Så jag antar att de menar att Lätta mini är tråkigt fett. Det kan jag ju i så fall hålla med om. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Jag trodde det var ett kul skämt, men Unilever står bakom. De är inte bara inkompetenta, de är d-mma i huvet också... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Pinsam sida! ... när världen brinner. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelenaB Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Tänk att det fortfarande finns detta tänk. Det är väldigt sorgligt. Usch och tvi för minilätta, skulle inte vilja ta i det med tång längre, men det var mitt liv en gång för ca 7 år sen.... Eftersom jag inte vill äta något av de "kul" alternativen de hade att välja på så blev det väldigt trist. Ölkorv var väl det som låg närmast men inte lockar 230 ölkorvar om året mig att byta ut smöret! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Betänk och sansa er.. våra pensioner är investerade i Unilever bland annat! Såå, någon måste offra sig för fattigpensionärernas skull! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Nää, jag hade inte en minut över...sorry! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Löfgren Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Unilever gör allt för att övertyga att det är nyttigt det de producerar, för att försöka hindra raset i försäljningen. Våra pensioner är i fara, vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts