Peter B Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Någon som ska delta? http://www.tallinksilja.se/sv/lchf_kolhydrater_ifokus 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Någon som ska delta? http://www.tallinksilja.se/sv/lchf_kolhydrater_ifokus Jepp, jag ska fixa biljetterna på tisdag! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honung Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Alltså, jag har aldrig åkt på något lchf-evenemang, men jag är väldigt sugen på att åka på den här kryssningen. Jag hörde att en person som jag har följt i många år ska komma till Sverige för att vara med på kryssningen. Vore roligt att träffa honom och hans äkta hälft. Plus alla andra lchf-are som jag ju heller aldrig har träffat, men som verkar väldigt sympatiska. Måste bara få med mig maken, får se om jag kan övertala honom... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Japp, bokat och klart. Detta tillsammans med Säffle är ju årets svenska höjdpunkter! /Tommy 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Jag avstår, Säffle är så mycket bättre och trivsammare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Jag avstår, Säffle är så mycket bättre och trivsammare Det ena utesluter inte det andra, Y62! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Det ena utesluter inte det andra, Y62! Jo...man måste välja! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Jag kommer 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Har bokat kryssningen nu stuga i Säffle är bokat sedan länge 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Jag tvekar. Långt att åka, för en kort och mycket intensiv LCHF-träff. Och svårt att hitta LCHF-are att umgås och prata med. Det är ju det som är roligast... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Tredje LCHF-kryssningen för mig 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Tredje LCHF-kryssningen för mig Samma här 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geminick Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Jag kommer dyka upp! Bokat och klart. Ska bli himla spännande - fortfarande ganska ny inom LCHF och har aldrig deltagit i några event i ämnet tidigare. Ser fram emot det! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdalholm Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Skulle varit grymt kul! Men jag lider av sjösjuka. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Andra för mig! Ska vi inte ha en liten forumträff? Jag vet att Y62 dragit ihop sånt förut men han ska inte med nu ju. Ni brukade väl ses i baren på färjeterminalen? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Andra för mig! Ska vi inte ha en liten forumträff? Jag vet att Y62 dragit ihop sånt förut men han ska inte med nu ju. Ni brukade väl ses i baren på färjeterminalen? Japp. Så har vi gjort i några år. May, du kan väl ha en röd nejlika i knapphålet? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Hej igen! Jag skulle ju skapa en tråd om forumträff men har inte haft tid. Är det någon som vill ses i baren i färjeterminalen? Eller så har jag ett annat förslag. Det verkar bli kaffebuffé på sluttampen på kryssningen. Har inte hittat ngt schema men ser på min bokning att det verkar vara en sån. Ska vi ses där istället den som vill? Det är visserligen på slutet av kryssningen, men jag tyckte det var enormt rörigt vid incheckningen förra året när jag kom. Ledsen att jag tog tag i detta så sent. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Skulle ju vara kul att ses i terminalen, de flesta av oss är väl där långt innan båten går iallafall Ni som känner igen mig får gärna komma fram och hejja 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Skulle ju vara kul att ses i terminalen, de flesta av oss är väl där långt innan båten går iallafall Ni som känner igen mig får gärna komma fram och hejja Då ses vi terminalen! Vilken tid blir bra? Jag kan göra en liten skylt Kostdoktorn Forum-skylt så att nya bekantskaper hittar. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Jag kommer till baren vid terminalen kl 18. Gör en Kostdoktorn-forum skylt. Tar med den till kaffe-buffén också på båten på söndagen. Startar en tråd om detta. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Om någon vill med som missat köpa biljett, se inlägg #41 på Kolhydrater i Fokus! http://kolhydrater.ifokus.se/articles/5623fc0cce12c4468e0015cf-lchf-kryssningen-2016?discussions-1#41 Två personers hytt säljes pga förhinder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 19, 2016 Author Share Posted February 19, 2016 Gratis LCHF kryssning.. https://www.facebook.com/slicer40 ...om han inte redan blivit av med biljetterna. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts