Jump to content

LCHF kryssningen 2016

Peter B

Recommended Posts

Alltså, jag har aldrig åkt på något lchf-evenemang, men jag är väldigt sugen på att åka på den här kryssningen.

Jag hörde att en person som jag har följt i många år ska komma till Sverige för att vara med på kryssningen. Vore roligt att träffa honom och hans äkta hälft.

Plus alla andra lchf-are som jag ju heller aldrig har träffat, men som verkar väldigt sympatiska.

Måste bara få med mig maken, får se om jag kan övertala honom...

• Like 3

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hej igen!

Jag skulle ju skapa en tråd om forumträff men har inte haft tid. Är det någon som vill ses i baren i färjeterminalen? Eller så har jag ett annat förslag. Det verkar bli kaffebuffé på sluttampen på kryssningen. Har inte hittat ngt schema men ser på min bokning att det verkar vara en sån. Ska vi ses där istället den som vill? Det är visserligen på slutet av kryssningen, men jag tyckte det var enormt rörigt vid incheckningen förra året när jag kom.

Ledsen att jag tog tag i detta så sent.

• Like 4

Skulle ju vara kul att ses i terminalen, de flesta av oss är väl där långt innan båten går iallafall :) Ni som känner igen mig får gärna komma fram och hejja :D

Då ses vi terminalen! Vilken tid blir bra? Jag kan göra en liten skylt Kostdoktorn Forum-skylt så att nya bekantskaper hittar.
  • Like 4