Peter B Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 En bild säger mer än 1000 ord! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Är du säker på att det är köttet på bilden som är rött..? Ser mer ut som söt ketchup, tycker jag... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Är du säker på att det är köttet på bilden som är rött..? Ser mer ut som söt ketchup, tycker jag... exakt och pommes, bröd, läsk och alldeles för mycket mat...så självklart måste cancern bero på det röda köttet 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Den där burgaren känner jag igen, jag är en av de få som erhållit T-shirten :-) Har du varit där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Vi kan konstatera att det röda i rött kött är ketchup! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melker Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Det är förhållandevis lite bröd så makrofördelningen är inte så tokig ;-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 Den där burgaren känner jag igen, jag är en av de få som erhållit T-shirten :-) Har du varit där? Nää...jag bara råkade ramla över bilden, den kanske är din? ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts