Zepp Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Nuu har man äntligen kommit fram till varför potatismjöl i kallt vatten är så hälsosamt.. det var inte så som vi trodde! "När en människa släpper väder är svavelväte ett av ämnena som sprids i luften. Nu menar brittiska forskare att ämnet i små doser kan förebygga cancer och flera andra sjukdomar" http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21728601.ab 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kjell Granelli Posted November 9, 2015 Popular Post Share Posted November 9, 2015 Hmm... jag gjorde ikväll misstaget att efter en middag med rätt mycket jordärtskockspuré så tog jag dessutom 3 msk potatismjöl i vatten... min fru har redan förberett mig på att jag får sova i isoleringscell i natt! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 9, 2015 Author Share Posted November 9, 2015 Du kan alltid hänvisa till den artikeln och att det lär gynna bägges hälsa! Cancer är inget att leka med.. sådant får man lov att ta till lite drastiska om även illaluktande åtgärder emot! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Hur går det här ihop med de fisande kossorna? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted November 9, 2015 Author Share Posted November 9, 2015 Hur går det här ihop med de fisande kossorna? De släppte väl ut metan.. inte svavelväte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts