Jump to content

Tirill77
 Share

Recommended Posts

Hei :)

jeg trener nå tung styrketrening på strikt lchf . har holdt lchf i 8 uker og hadde oppstart på styrketrening for 5 uker siden. Har trent tungt og mye i mange år, men hatt pause fra styrke med vekter pga skader og stress i ett år. Har operert skulder i denne tiden ( 7 uker siden) og har nå startet opp igjen. Alltid vært på moderat lavkarbo med lavt fettinntak.

Annser meg selv som godt trent og har en del muskelmasse fra tidligere år som jeg har klart å vedlikeholde det siste året, men ønsker å ta av litt ekstra fettprosent og øke i muskelmasse.

 

Har oppdaget at nå når jeg trener hardt ser det ut som ketostix ikke gir utslag.. Bare så vidt rosa. Kan  det være pga treningen?

 

vekten har gått litt opp siden jeg startet lchf og jeg har dager jeg er supersulten og dager jeg ikke har sultfølelse i det hele tatt.

Har nå økt litt på protein slik at jeg kan bygge muskler.. Holder meg under 20 g karb pr dag ofte 13-15 g bare.

Trener nå kun kondisjon 1-2 ganger i uka resten styrke så jeg håper muskelmassen vil øke ..

 

Wish me luck :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hei :)

jeg trener nå tung styrketrening på strikt lchf . har holdt lchf i 8 uker og hadde oppstart på styrketrening for 5 uker siden. Har trent tungt og mye i mange år, men hatt pause fra styrke med vekter pga skader og stress i ett år. Har operert skulder i denne tiden ( 7 uker siden) og har nå startet opp igjen. Alltid vært på moderat lavkarbo med lavt fettinntak.

Annser meg selv som godt trent og har en del muskelmasse fra tidligere år som jeg har klart å vedlikeholde det siste året, men ønsker å ta av litt ekstra fettprosent og øke i muskelmasse.

 

Har oppdaget at nå når jeg trener hardt ser det ut som ketostix ikke gir utslag.. Bare så vidt rosa. Kan  det være pga treningen?

 

vekten har gått litt opp siden jeg startet lchf og jeg har dager jeg er supersulten og dager jeg ikke har sultfølelse i det hele tatt.

Har nå økt litt på protein slik at jeg kan bygge muskler.. Holder meg under 20 g karb pr dag ofte 13-15 g bare.

Trener nå kun kondisjon 1-2 ganger i uka resten styrke så jeg håper muskelmassen vil øke ..

 

Wish me luck :)

Jättekul att vi blir fler som skriver om styrketräning och lågkolhydratkost här!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...