Tirill77

Tirill77 trener

Recommended Posts

Hei :)

jeg trener nå tung styrketrening på strikt lchf . har holdt lchf i 8 uker og hadde oppstart på styrketrening for 5 uker siden. Har trent tungt og mye i mange år, men hatt pause fra styrke med vekter pga skader og stress i ett år. Har operert skulder i denne tiden ( 7 uker siden) og har nå startet opp igjen. Alltid vært på moderat lavkarbo med lavt fettinntak.

Annser meg selv som godt trent og har en del muskelmasse fra tidligere år som jeg har klart å vedlikeholde det siste året, men ønsker å ta av litt ekstra fettprosent og øke i muskelmasse.

 

Har oppdaget at nå når jeg trener hardt ser det ut som ketostix ikke gir utslag.. Bare så vidt rosa. Kan  det være pga treningen?

 

vekten har gått litt opp siden jeg startet lchf og jeg har dager jeg er supersulten og dager jeg ikke har sultfølelse i det hele tatt.

Har nå økt litt på protein slik at jeg kan bygge muskler.. Holder meg under 20 g karb pr dag ofte 13-15 g bare.

Trener nå kun kondisjon 1-2 ganger i uka resten styrke så jeg håper muskelmassen vil øke ..

 

Wish me luck :)

  • Gilla 2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hei :)

jeg trener nå tung styrketrening på strikt lchf . har holdt lchf i 8 uker og hadde oppstart på styrketrening for 5 uker siden. Har trent tungt og mye i mange år, men hatt pause fra styrke med vekter pga skader og stress i ett år. Har operert skulder i denne tiden ( 7 uker siden) og har nå startet opp igjen. Alltid vært på moderat lavkarbo med lavt fettinntak.

Annser meg selv som godt trent og har en del muskelmasse fra tidligere år som jeg har klart å vedlikeholde det siste året, men ønsker å ta av litt ekstra fettprosent og øke i muskelmasse.

 

Har oppdaget at nå når jeg trener hardt ser det ut som ketostix ikke gir utslag.. Bare så vidt rosa. Kan  det være pga treningen?

 

vekten har gått litt opp siden jeg startet lchf og jeg har dager jeg er supersulten og dager jeg ikke har sultfølelse i det hele tatt.

Har nå økt litt på protein slik at jeg kan bygge muskler.. Holder meg under 20 g karb pr dag ofte 13-15 g bare.

Trener nå kun kondisjon 1-2 ganger i uka resten styrke så jeg håper muskelmassen vil øke ..

 

Wish me luck :)

Jättekul att vi blir fler som skriver om styrketräning och lågkolhydratkost här!

  • Gilla 2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Enig! Jeg har nå tatt avgjørelse til å øke karb til ca 30 gram men fortsatt høyt på fett og protein! Det er moro med muskler! Heia oss :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.