nilu Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Enligt uppgift ska Svenssons Kafé på Frösön börja med LCHF-alternativ till lunch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Svenssons är ett mysigt kafe. Ska kolla nästa gång jag hälsar på morsan! Sist jag var där var det kolhydrater för hela slanten men det var ett tag sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Ligger Frösön strax utanför Östersund och kan räknas till denna stad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Ligger Frösön strax utanför Östersund och kan räknas till denna stad? Ja det gör det. Det är den vackra fina sidan av staden! Ta höger efter bron in på bergsgatan, sen vänster på rissler så är du på hornsgatan och där ligger Svenssons cafe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Då tar jag bort Frösön i topic för att få det mer som alla andra topics här . Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Sen ett halvår tillbaka finns även Ecocaféet på Storgatan 26. Jag har varit involverad kring recept sen starten och Lindha "Halva Lindha" Vikström jobbar där http://www.ecocafeet.se/ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts