Cybersmilla Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Hej Helt ny på detta och har miljoner tankar och funderingar. Först gäller det kokosolja/fett. Är det det vanliga man använder till typ ischoklad? Har hittat kokosmjölken dock ........... Supertaggad dock! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik 2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Typ detta: http://www.apotea.se/biofood-kokosfett-neutral-eko-400-g?gclid=Cj0KEQiAqqO0BRDyo8mkv9y259EBEiQApVQD_csVYm4obmhUam8TRlI7gMN_rg63sQumLMkRJmbUZs8aAtD28P8HAQ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Det finns i mataffärerna också. Inte i kyldisken utan burkar bland hälsokosten eller andra oljor oftast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Välkommen till forumet, Cybersmilla! Jag rekommenderar varmt http://www.kostdoktorn.se/lchf om du inte redan hittat dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Hej Helt ny på detta och har miljoner tankar och funderingar. Först gäller det kokosolja/fett. Är det det vanliga man använder till typ ischoklad? Har hittat kokosmjölken dock ........... Supertaggad dock! Mm.. silverpaketet benämns det här. Det är cocosolja men rätt mycket processat, det är vad man vet inget farligt hur som helst, men det de säljer för mer pengar i hälsokosthyllan lär hålla högre kvalitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Har för mig att kokosfettet i silverpaketen är härdat och innehåller en hel del transfetter. Därför vill jag inte äta det. Och jag säger också VÄLKOMMEN HIT till Cybersmilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts