EvaLeva Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Har någon tips på bra flaska/mugg att ta med kokoskaffet i? De flesta jag hittar går bort pga min ovilja att använda plast (ffa till varm dryck). Letar även bra alternativ för smoothie. Ska vara spillfri, lätt att göra ren (gärna i diskmaskin), och plastfri. Hittar när jag googlar märket klean kanteen; någon som använder deras produkter? Eller har andra märken att rekommendera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnutt Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Jag har en klean kanteen som jag använder nästan varje dag till jobbet. Lagom stor och lätt att göra ren, jag har inget negativt att säga om den. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akewah Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Rostfri termos är bra till både varm och kall dryck. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanKarl Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Klean kanteen är bra grejjer, lite dyra dock. Å andra sidan så håller de ett tag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Köpte en ny termoskaffemugg i USA i höstas. Vet tyvärr inte om de finns i Sverige men rackarns vad den håller värmen länge?! Nackdelen är att den inte kan köras i diskmaskin men det får det vara värt. Cervera eller andra köksaffärer borde ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EvaLeva Posted January 15, 2016 Author Share Posted January 15, 2016 Får nog bli en klean kanteen då. Lite dyrt, ja men kanske värt, MariaF, vad har du för märke på din amerikanska mugg eller minns du var du köpte? Har en USA- resa planerad i vår:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EvaLeva Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Nu har jag fått min klean kanteen mugg/termos, perfekt för både varm o kall dryck :-) Hittade lite bättre pris på amazon.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts