kareng Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Den här bilden dök upp på mitt Facebook. Tror att jag har sett den tidigare i LCHF-sammanhang men den tål att visas igen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Det är samma personer.. fast de har blivit äldre! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Det är samma personer.. fast de har blivit äldre! Kanske en delförklaring. Men, någorlunda vuxna var säkert de flesta redan 1999. Frågan är varför de har blivit större. En annan delförklaring kanske kan vara att flera av dem sitter uppe hela nätterna och dricker läsk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Är man LINUX-nörd dricker man bara Jolt cola! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor H Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Næh, fedme kommer til å bli den nye "normalen" skal en tro dette: http://www.telegraph.co.uk/news/health/news/12085625/Obesity-has-become-a-national-threat-like-terrorism.html Dagens etablerte vitenskap og legestand klarer ikke å snu dette med sin sponsede forskning og kostmodell. Men forhåpentligvis klarer Kostdoktorn, Aseem Malhotra, Tim Noakes og alle de andre som utfordrer dagens kostmodell å snu dette Det kan ikke skje fort nok! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Befolkningen har ju helt klart blivit större, men dessvärre har kläderna blivit mindre. Jag pratade med en som äger en av de stora klädkedjorna där jag bor om just detta för ett tag sedan. Om jag inte minns fel så har alla storlekar blivit en storlek mindre, så XL motsvarar en L och en L motsvarar en M, och så vidare. . . 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts