asd123 Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Hej! Började med LCHF 1 Januari och har gått ner 5 kilo sedan dess efter cirkus 3 veckor men har stått still nu 2 veckor utan något resultat men har inte ändrat någon i kost eller träningsväg, är detta normalt och kommer det släppa eller ska jag göra något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Platåer kommer lite nu och då. Det är viktigast att se trenden över tid. Och vågen är inte allt. Använd måttband också. Jag gick inte ner ett gram på 3 år men minskade 2 storlekar. Dessutom har du så nyss börjat med kostbyte så trixa inte en massa ännu. Låt din kropp landa i lugn och ro i den nya kosten så den inte blir förvirrad vad du håller på med. En otrygg kropp släpper inte ett gram. Kör i 3 månader så kan du börja skruva lite sedan om det fortfarande behövs 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Sara* Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Jag instämmer helt med föregående talare. Platåer kommer o går men välmåendet består. Lycka till. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts