caulsen12 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Hej jag köpte hem lite kosttillskott för viktminskning, bland annat Garcinia Cambogia och Raspberry Ketone hette dem. Jag tyckte dem fungerade jättebra och gick ner ca 2-3 kilon första månaden! Jag vill se om det är andra som provat dessa och om de verkligen är så bra? Skriv gärna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitte Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Skulle inte komma på tanken - kör med riktig mat istället. De där hallonketonerna låter som ännu en produkt som är för bra för att vara sann... Här är några fler: http://nutriavans.se/allting-gar-att-salja-med-mordande-reklam/ 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Skulle inte komma på tanken - kör med riktig mat istället. De där hallonketonerna låter som ännu en produkt som är för bra för att vara sann... Här är några fler: http://nutriavans.se/allting-gar-att-salja-med-mordande-reklam/ Tyvärr är det numera vanligt i bloggvärlden att man lånar ut sitt goda namn till allsköns skit. Jag tycker att det är riktigt tråkigt att så många säljer sig med märkliga "samarbeten" och "tips". Själv har jag slutat följa de flesta i den genren. Tacka vet jag Kostdoktorn 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Caulsen, jag gick ner 9 kg under första 8 veckorna på normal/liberal LCHF utan kalorirestriktion. Vilken typ av kost äter du? Äter du LCHF och har svårt att gå ner ändå? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Anders A Posted February 11, 2016 Popular Post Share Posted February 11, 2016 Caulsen gick med i forumet idag. Och skriver alltså som första inlägg om en produkt som är långt ifrån LCHF tänket. Jag kan ha fel, men det luktar försäljningsknep... ? 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts