may Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Hej alla som ska med på LCHF-kryssningen 2016! Jag tar med mig en skylt som det står Kostdoktorn Forum på och kommer till baren på Silja-terminalen kl 18:00 för de som vill träffas lite innan. Om ni inte hinner då så tar jag med mig skylten till kaffebuffén på söndagen också. Jag har inte hittat nåt program för i år men förra året var kaffebuffén precis på slutet av kryssningen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Bra initiativ May vi ses i baren 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Bra initiativ May vi ses i baren Ja, det gör vi! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Någon som tar med sig kokosfett? ;-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Någon som tar med sig kokosfett? ;-) Det brukar finnas vid kaffeborden, vill jag minnas 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Någon som tar med sig kokosfett? ;-) Annars kan du ju bjuda 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Ganska stor chans att kokosfett finns i någons väska på denna båt 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted February 17, 2016 Author Share Posted February 17, 2016 Ser jättemycket framemot kryssningen! Jag har ju bara varit med ett år tidigare, men kommer ihåg att jag var såååå nöjd efteråt. Skönt att vara i en kunskapsbubbla och koppla bort vardagen riktigt ordentligt. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts