Criollo Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 Ser lite kul ut för tillfället, sne och vind i ansiktet. Har antagligen råkat ut för spottkörtelsten så nu sitter jag här och suger på en citron för att få igång salivproduktionen. Efter lite googling har jag lärt mig att detta är lättare att råka ut för vid muntorrhet så jag tänker att min periodiska fasta kan ha ett finger med i spelet. Brukar variera mellan 22:2 och 16:8 och tycker att jag kan bli torr i munnen även om jag kolkar i mig vatten. Andra med erfarenheter eller tips kring detta? Trivs med pf så jag vill helst inte sluta. Ska självklart tänka på att dricka mycket vatten men är som sagt osäker på om det hjälper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted February 23, 2016 Share Posted February 23, 2016 Skulle oilpulling funka som hjälp vid muntorrhet? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Criollo Posted February 23, 2016 Author Share Posted February 23, 2016 Värt att testa, tack! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts