shapeshifter Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Hittar ingen info om detta nånstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Hm, mysko. Använd kortkommandon om du sitter vid ett tangentbord: Kopiera: Ctrl+CKlipp ut: Ctrl+X el. DeleteKlistra in: Ctrl+V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 I Firefox fungerar inte knapparna för "Klistra in" för mig. Att högerklicka för "Klipp ut/Kopiera/Klistra in" fungerar inte alltid. Kortkommandon fungerar. I Chrome verkar det fungera som det ska. Märkligt nog verkar det inte finnas någon knapp för "Klipp ut". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shapeshifter Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Jag använder Ctrl+C, Ctrl+V men ingenting händer. Jag kan se att det ligger i urklippsminnet för jag kan klistra in det i andra dokument eller i browsern (har win 10) - men inte i editorn här på kostdoktorn. Spelar ingen roll om man använder fullversionen av editorn. Spelar ingen roll om man försöker klistra in med hjälp av de 3 "klistra in" ikonerna heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Biochemist Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Beror på vilken webläsare du använder. Prova alla tre (Explorer, Chrome, FireFox) någon av dem brukar fungera. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shapeshifter Posted February 27, 2016 Author Share Posted February 27, 2016 Beror på vilken webläsare du använder. Prova alla tre (Explorer, Chrome, FireFox) någon av dem brukar fungera. Det verkar vara nåt med säkerhetsinställningar i Explorer som hindrar den att kontakta utklippshanteraren, fick jag ett meddelande om när jag testade Edge browsern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 Microsoft kan vara knepiga ibland ;-)Testa med att klistra in i Notepad och kopiera sen det som står i Notepad, klistra därefter in det i inläggsrutan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts