Linen Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Snabb kommunikation för de som behöver och tror de flesta ibland önskar "klicket" och någon finns där direkt :)Finns mycket fördomar än ang Lchf och alla behöver stöd thats it!! starta en chatt. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Tack för tipset. Kan bli verklighet framöver! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linen Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Kanon tror det kan behövas för alla,,En del har varken stöd ,,familj,,vänner och ventilera med och Chatt kan förebygga mycket inte bara hälsa somatiskt utan psykiskt oxå Tack Doc.Allt handlar om helheten som du säkert vet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Hjälp! När jag tänker efter, så har jag nog aldrig startat en tråd. Vill göra det nu, men hittar inte var jag gör det. Känner mig trög, hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Jag startade en chatt för ett år sedan, men ingen här gick in så det ställdes in . Men visst skulle man kunna integrera det bättre.Naturist, du hittar tips om hur forumet fungerar här nedan: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Jag startade en chatt för ett år sedan, men ingen här gick in så det ställdes in . Men visst skulle man kunna integrera det bättre. Naturist, du hittar tips om hur forumet fungerar här nedan: Leopold, skulle du kunna ge mig en kortversion om hur jag startar en tråd?Alltså, jag klickar här o där.........men kommer inte rätt!!! Arrrrrggghhhttt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Hjälp! När jag tänker efter, så har jag nog aldrig startat en tråd. Vill göra det nu, men hittar inte var jag gör det. Känner mig trög, hahaha Hej! Från "Startsidan" på forumet, klicka på det ämnesområde du vill skapa ett inlägg i (tex Träning)...sen titta på bilden nedan: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Hej! Från "Startsidan" på forumet, klicka på det ämnesområde du vill skapa ett inlägg i (tex Träning)...sen titta på bilden nedan: Tack Peter!Då gör jag ett försök Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 Tack Peter! Då gör jag ett försök Verkade underligt att starta ett "nytt ämne", det var nog där jag backade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts