patrix Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evadal0708 Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Det är till att ha höga krav på sin hyresvärd. Skulle aldrig drömma om att uttrycka mig på det viset även om jag ibland propagerar för LCHF. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lollo Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Kul. Jag får flash backs.. Var själv var en pest och pina under min tid som hard core vegan. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xiro Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Minst sagt ignorant inneboende som har noll koll på de nackdelar veggo ofta innebär för både djurliv, miljö och hälsa jämfört med blandkost innehållande bra grejer som t ex naturbeteskött och vildfångad fisk. Hade den inneboende efter dialog inte visat mer respekt hade den åkt ut ur mitt hus. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikL Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 http://drudgetoday.com/v2/r?n=0&s=18&c=1&pn=Anonymous&u=http://www.telegraph.co.uk/news/science/science-news/12206669/Long-term-vegetarian-diet-changes-human-DNA-raising-risk-of-cancer-and-heart-disease.html Bara säger........ vet inte såklart hur säkra studierna är men ändå... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Bara jag som blir nyfiken på vad det var för tokigheter på punkt 1 ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrix Posted April 2, 2016 Author Share Posted April 2, 2016 Obs det är inte jag som bor med den här veganen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Obs det är inte jag som bor med den här veganen Nej vem kan göra det någon längre tid? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts